Härliga sommarkvällar


Denna parfym används dagligen,den luktar som tvål den luktar rent:)

Clean shower fresh.

Humöret är bättre:)det är ju tur det.

Småtjejerna sover men Nova hon vaknar typ lite till o från o ammar somnar om.
Tänk om hon ändå kunde sova några timmar i sträck,ja kan ju inte gå en meter från hemmet ef som det är bara jag som duger.

Engla var trött ikväll,det är kvaft o hon har lekt hela dagen med Alex o Filippa.
Det blev en tripp till fjärlilsmuseét med pappan:)

Snart ska jag hoppa i säng för mina timmar är få sista dagarna som jag har fått sova.
Orkar inte  vara en gnällkärring imorgon bitti igen;(

Alexandra sover hos kompis:)min stora tjej.

Dags att andas in lite sommarkvällsluft i hammocken sedan skriva klart ett papper till försäkringskassan ang underhållstöd för Alex,ja hon har ju bott hos mig på heltid över ett år nu;)
Bättre sent än aldrig.

God natt mina kära vänner o hoppas ni har det trevligt vad ni än hittar på.
Helena

Hej! Du har så rätt att bilden på min blogg är tagen vid Ulvsundasjön! Det är så fint runt omkring där och skönt att sitta och bara njuta av lugnet. Ha en fin fortsättning på veckan!

Veronica

Älskar Clean parfymerna, har Warm cotton och Fresh laundry! Skitsnyggt nagellack du har också!

Ha det gott!

Kram Veronica

Mia

Är den god? Har känt doften på några av Cleans parfymer och tyckt så där om dem. Kanske borde sniffa igen?? ;-)

vintageRetroPrinsess



Älskar cleans dofter :)

Ljuvliga :) Underbara :)



Hoppas att ni njuter av sommaren och att allt är bra kram

Anneli

Love them:)

Har varm cotton:)

Jag är på bättre humör idag,for å shoppade:))

kramiz