lillördag



Hej fantastiska soliga onsdag!

Gissa om jag känner mig glad och nöjd och duktig:)
Nova somnade i sin säng vid 21 tiden igår kväll och vaknade inte förräns 01.00 i natt för amning.
somnade sedan om i sin egna säng till tre för att få lite påfyllning,sen sov hon vidare till halv 6 för lite mer påfyllning o myyys sen sov hon vidare i sin säng till 08.30 :)
Jag är nöjd.
Jag fick ligga skööönt i stor säng,Engla kom in vid halv 6 då jag satt o ammade men somnade vidare på pappans plats:)
Björn låg o snusa i annat rum,behövde sömn o trodde de va trångt i sängen men jag hade gott om plats hehe.
Själv somnade jag efter lite kvällslektyr vid 02 tiden och det var ju på tok för sent men det var så lugn o mysigt o tyst.

Nu har vi kanonväder här i sthlm så dags att gå ut och hjälpa till med trädgårdsarbete,björn e nämnligen ledig idag.

Ha en fin onsdag
Johanna

HÄRLIGT JOBBAT!!!! Din uppladdning med att det skulle bli besvärligt verkar ha lönat sig. Kan bara bli bättre då ju :-) Sov så gott i natt oxå. Kram kram!

jeanette

hej igen, jajamen jag bor i Vallentuna..inte alls långt ifrån Täby...

Ha det så bra..

Jeanette