Nova på upptäcksfärd



Spännande att krypa runt i huset:)


2 risgryn till tänder och för det mesta alltid go o glad :)


Duktiga tjejen som tar sig framåt.

Trodde det skulle bli en lugn sommar då Nova kunde ligga på en filt under parasollet medans jag sola o bada:)haha NOT
Här drar vi iväg på upptäcksfärd så det är mkt som ska checkas av innan man släpper ner vildjuret.

Nu åter till poolen :)

Ha en nice dag i solen mina vänner!

Therese

Nämen, kryper hon nu också!? Duktiga lilla tjejen. Hon ligger ju hästlängder före min lilla skrutt. Haha.



Hoppas ni haft en mysig dag. Kram

sandra

Oj kryper hon, här går det fort fram :-) Edvin försökte få upp benen i krypställning för någon dag sedan men det gick inte så bra.. Nej då förstår jag att det inte är en lugn stund i huset!

sandra

Såg din kommentar nyss.. Edvin äter bra nu (tycker jag) fast han hade ju inte gått upp i vikt ändå.. Hm, skumt det där. Han äter två grötmål per dag och äter då nästan alltid upp en hel portion, tre flaskmål om man räknar in morgon och kväll och sen lunch + fruktpuré, nu även lite middag. Fast nu har han börjat kräkas mera igen. Tror det beror på att jag gett honom lite mer erstättning när det varit varmt. Han gillar ju inte välling än heller.. Ska till bvc om 1,5 vecka igen! KRam

Mia

Åh, stora tjejen! :-D kram

CiliaH

Tavk för din kommentar hos mig :) Söta prinsessor du har med och stilig son dessutom. Förstår att du är stolt över dem alla.

Tittar in igen :)