shoppingsdag med enkelvagn o bärselen



Hej hopp!

Idag har vi sprungit omkring täby centrum och shoppat.
Jag ensam med tjejerna  i över 6 timmar;)bra jobbat eller?
Två amningspauser och tre toalettbesök med Engla och donken till lunch ,sedan lite ersättning i babybjörnselen medans jag kikade runt på klänningar;)

Tog bara emmaljungan idag och bärselen.
syskonvagn e inte att reomendera när man ska trängas i butiker.
Engla var duktig och har hängt med hela dagen utan gnäll.
Snart är det läggdags för de små.
Engla har inte sovit ngn middag på hela veckan så det känns skönt att hon somnar tidigare på kvällarna,runt 21-22 blir det nu.
jo jag vet det låter oxå sent men hon sover till halv 9varje morgon.

Alexandra har precis följt med julia hem för att sova över där.
kommer väl ner imorgon bitti för att bada:)ska ju bli härliga 30 grader.

Nu ska jag titta vad min sambo fixat med ute vid poolsidan,det ryktas om att ett stort parasoll köpts så jag o Nova kan sitta med.

Njut av kvällen!

Erika

Roligt med shopping, vad köpte du då?