Torsdagstrött



Slänger in en skön bild för mitt hummör är inte skönt.

Har inte sovit ett skit i natt,när jag för en gång somnade efter amningsvarven så snurrade Nova på sig sen gick det inte lika bra att sova i sin egen säng i natt,tror tänderna spökar sen e hon lite hård i magen.

Alex kom in vid 03 och sa att hennes kompis ville hem,hmmmm fine!
Vid 04.00 så bestämdes det att hon fick cykla hem;)
Pigga tjejer de hade inte sovit nån blund alls o de kacklade hela natten;)

Engla kom in o tog upp plats,så pappan la sig i annat rum:)

ne nu är det fanimej min tur att få sömn i detta hus annars blir jag galen av ilska el nått.
Typiskt att B ska jobba en sån här dag,han fick minsann sovmorgon  oxå grrr....
som alltid bara jag som ska kliva upp o se glad ut när nått händer.
Jag ammar hundra elva gånger per natt o bara det tar musten ur en men jag brukar inte behöva så mkt sömn men går det flera nätter i rad så brister tålamodet.

Nä nu ska det bli ändring i detta hus därrmedbasta.
Fröken Isakson

Åh shit vilken natt. Hoppas du hinner vila lite under dagen. Underbar bild. Stor energikram till dig sötis

Therese

Din stackare, hoppas du får sova mer under natten som kommer och att det blir en lugn dag idag.

vintageRetroPrinsess



Men petra , det där låter inte alls kul .

Du får begra långa sovmornar på helgerna då b e eledig men han har ju semester snart ;)



ha det finast

Erika

inge vidare natt hör jag :/ hoppas ni får ordning på sömnen snart! kram kram

carolina

förstår att du blir irriterad, hoppas du fick sova på dagen iallafall!

skulle inte säga nej till att sätta mig vid det dukade bordet, smarr!!

små räkorna

Usch vilken natt du haft....hoppas att du kunnat sova lite under dgn.

och så får vi verkligen hoppas att kommande natt blir bättre.

inte konstigt att du blir irriterad när du inte får tillräckligt med sömn....kram,kram

Therese

Hoppas du får sova i natt, lät inte så skoj. Men härlig bild! kramar

Veronica

Stackare! Nu håller jag tummarna på att du får en bättre natt som kommer!



Brio Sing är kanonfin, jag funderade på den också.



Stooor kraaam Veronica