sent inlägg

Nu har jag hamnat här igen;)
Men dagarna rullar på och det händer något heeela tiden och sitta o ta det lugnt det är bara att glömma.
Skönt med lite egentid men den brukar alltid bli så sen;)typ när barnen hittat till ro o sover.
Alexandra är vaken hon har en kompis som ska sova över,spännande det är första gången hon ska sova kvar men det ska nog gå bra.

Thimmy kom ner till sthlm under kvällen men gick lika fort som han kom.Imorgon ska han på anställningsintervju i tumba hoppas det ska gå bra:)
Men han e duktig o sköter sig fint så jag e inte oroad direkt:)

Imorgon är det jobbdag för B sen blir det semester nästa vecka :)
Tiden bara rusar iväg.


3de tanden på G gissar att det kliar en del.


wow Nova hittar en docka:)


Den måste provsmakas eller bitas i.


AJ AJ inte stenarna....dags att plocka undan lite tro jag.

Nova är så rörlig nu hon förflyttar sig från rum till rum och det går snabbt.
Stackars liten hon har fått blåsor på tårna av allt hasade på golven.


Allt ska smakas,här med sin 6 månaders present:)innehållet var en mjuk pekbok.

Nää nu ger jag upp har varit in till nova 2 ggr under detta inlägg o nu sitter hon här i famnen så med det säger vi godnatt.
Therese

Oj, va rörlig hon blivit. Theo ligger fortfarande still. Tror att vi fått en liten latmask. Hhihi.



Hoppas hon somnade till sist och att du fick lite egentid innan det var dax för dej att också gå till sängs.

sandra

Oj vad hon rör sig! Idag är typ första gången Edvin gillade att ligga på mage men sen såg jag att han försökte dra upp benen i krypposition så vi får se vad som händer framöver :-) Sen måste jag börja ploca bort Alvin alla små grejer överallt!

mamma mindy

God kväll..Så fin blogg du har..Fina bilder på sessorna...:) kram