2 tänder på väg upp



Kanske har man fått klarhet vad som gör att Novas mage e sådan sprutt på :)
Såg att två små tänder e på väg upp;)lillhjärtat ska få bissingar redan.
Visst hade jag haft min aning att det kan ha varit tänder på g då hon bajsa så mkt.

Trodde aldrig det skulle ploppa upp små tänder nu redan,med de andra barnen kom det mkt senare.

Min lilla gullunge vad jag älskar dig!
Therese

Ja tänder kan ju ställa till med det mesta. Jag hoppas theo väntar ett tag med att få sina. Känns lite tidigt än.



Hoppas ni får en mysig fredag. Jag har precis sytt färdig din mössa:)

Fröken Isakson

Ja tänk så olika det är :) . Hoppas ni får en toppenhelg.kramar

Therese

det med kopplingen till bajset visste jag inte nåt om...:) men Viggo har varit sur och otröstlig istället. Hoppas ni får en fin kväll. Blir det nåt gott? kram till dig