Banangröt



Testade lite banangröt igår igen till hjärtat,men ut kommer den lika fort bakvägen men den ska ju vara mild för magen men tydligen inte på min lilla Nova.
Tråkigt då hon gillar gröt,men magen kanske inte är mogen ännu.
Kör med sempers magdroppar oxå.

Till lunch får det bli potatis det verkar hon tåla bättre.
små räkorna

hej på dig,hoppas ni hade det bra när ni var uppe i ö-vik....det såg ut så iaf.bilderna talar sitt tydliga språk....själv har jag inte varit i ö-vik på åratal....lite synd kanske.



hoppas att du hittar ngt som lilla novas mage klarar av.....kram,kram

Petra

små räkorna:ja det var kul att se han ta studenten,du får åka upp då o se vad det har förändrats kram

Kristin

Hoppas att lillmagen snart blir lite starkare så den kan få gröt :) Det var inte vattenkoppor, tyvärr tycker jag då jag gärna sett att hon gör bort det :) Det är bett eller allergi så vi får se vad som händer. Kramis

Anna

Hoppas att Novas mage blir bättre snart.



Kram kram

Emme - emmesprinswilliam

oj då... det var inte bra.

Jag kör samma gröt till William fast här går det åt en hel potion när han äter den :-)



Hoppas Novas mage bättrar på sig! Kram på er