Bröllopsdagen



Idag har jag varit i täbt c med Thimmy och Nova.
Tittade på en finfin klocka till Thimmy:)
Åt en sen lunch i all hastighet enligt Thimmy haha Nova tyckte vi skulle skynda på så jag blev klar fort i vanlig ordning.
Thimmy satt kvar medans jag gick vidare o försökte få den lille att sova.

Björn fick hålla sig hemma med vildjuret Engla:)

Just nu har vi på tv:n och ser på det gigantiska fantastiska bröllopet:)så vackert.

Undrar om man kommer att stå där i kyrkan e vacker dag själv?ja man ska aldrig säga aldrig :)

Imorgon blir det ialla fall lite studentfirande för Thimmy här hemma.
Så mysigt o tryggt att få ha honom här hemma,även om han är världens lataste tonåring.

Nu åter till tv:n  jag säger bara en sak jag e glad som inte är inne istan nu med barnvagn :)

Jag önskar det fina paret all lycka.
ERIKA

Det var ju tur att de inte fick regn utan en underbar dag :-)



Therese

ja jag tyckte det var oförskämt att glömma bjuda mig :) tänk vilka fina foton det skulle varit. Jo visst glädjen smittar av sig. kram till dig

Tess

Hej fina

Du...ville bara tipsa dig om att jag har en tävling just nu, min första. ;) Kanske skulle passa dig...Jag & Livinteriör (en inredningsbutik/webbutik) lottar ut ett presentkort...=)

Hoppas du vill vara med!



Ha en fin kväll

Kram