Dagen före midsommar


Nova kan själv;) släcker törsten med lite vatten.

Godförmiddag el vad det nu är;)
Igår somnade min Engla vid 23.30 tiden helt normalt jovisst.
När jag en timme senare skulle lägga mig så vaknade Nova och var klarvaken över en timme,så vi klev upp o gjorde brorsan sällskap i vardagsrummet och sen tog jag en dusch vid halv 2 normalt jovisst;)

Den här dagen blir som den blir kan ju inte dricka så mkt kaffe för det drack jag många koppar av igår kväll,säkert hade det nån betydelse varför Nova blev så pigg.

Tänderna gör väl sitt oxå,nu ser man att det är två risgryn:)och det känns lite när man ammar.
Men Engla ammade jag över ett år och hon var ju inte tandlös:)

Jag hoppas på en dag då Nova vill sova mkt,så man kan slappa i solen med Engla.
Men önska kan man ju.



En portion banangröt uppslukad:)

Midsommarafton imorgon vad händer hos er?
fröken Isakson

Ja ibland blir dygnet helt upp och ner.



Midsommar kommer spenderas hos vänner vid en sjö. Hoppas ni får en mysig helg. kramar linda

sandra

Åh vilken kväll du verkar ha haft igår! Hoppas det blir bättre ikväll. Imorgon vet jag faktisikt inte alls vad vi ska hitta på.. Kram

Erika

så gulligt med de första tänderna :-) jag är kär i luddes små gryn nertill och två i överkäken är också på g.



Trevlig kväll!

Therese

de stora blå kan man bli helt förtjust i snabbt :) så fina! Här har vi förberett det mesta men jag är så trött just nu borde packa men orkar inte. SV: jo det är sant med brevet. kram

Anna

Ojojoj, hoppas det blev en lugn dag i dag för dig och att denna natt blir bättre.

Trevlig midsommar!



Kram kram