Godmorgon nya vecka





Klev upp med Nova som var pigg o glad klockan halv 6 i morse:)
Hon tyckte det var dags att kliva upp.
Alla andra i huset sover gott.

Dagen ska bjuda på 27 grader värme:)

Igår kom min stora sessa hem,hade vrit hos sin pappa i 2 v.
Har precis rensat väskan o ser att det fattas en massa kläder,sånt är inte kul eftersom jag måste köpa nytt hela tiden.
Men de kläder som fanns i väskan ligger o snurrar i tvättmaskinen så det kan dofta gott igen;)

Nu ska jag plocka undan lite här medans orken finns kvar:)

Nu har visst liten slocknat i min famn:)bäst att lägga ner henne så jag kan piffa till lite härhemma.

Senare under dagen är det 6 månadersläkarbesök för Nova:)hoppas nu att allt e bra och att hon ökat i vikt.

Kram o ha en fin start på veckan efter långhelg!
Erika

hihi ja det ska väl det ;-)



Hoppas ni får en fin dag! vädret verkar bli kanon :-)

Anna

Hoppas att besöket på bvc gick bra!



Kram kram