Hemfärden


Igår förmiddag lämnade vi övik,Engla sitter nöjd och tittar på pippi:)

Resan från övik tog oss ungefär 8 timmar,min son skrattade då jag berättade det.
Men har man småttingar så måste man stanna ofta.
Man ska inte ha bråttom i trafiken.


Att få springa av sig är viktigt:)


Att gunga är oxå kul.


Att käka glass med pappa är oxå kul.


Vi har världens snällaste bäbis.


Allt måste testas enligt Engla;)


Jag hade förväntat mig värsta helvetesresan
Men både till och från övik gick bilresan kanonbra:)
vi måste ha världens snällaste barn så det så!
Therese

Va skönt att det gick bra! Jag vet hur det kan vara med barn i bilen då vi ofta åker upp till dalarna. Dit är det 40 mil.



Johanna

Duktiga barn du har. Ser att ni stannat på vår favvo-rastplats. Riktigt bra på resa mot huvudstaden, bra att bli av med lite spring i benen utan att vara rädd för trafiken!

Tack för senast och hoppas vi får se dig till hösten. Jag sparar champagnen så kanske vi får chans att dela på den en annan gång ;-) Kram kram.

Erika

skönt att resan gick så bra :)

sandra

Skönt att resan gick bra!

Anna

Härligt att resorna gick bra. Alltid bra att ställa in sig på det värsta så kan man ju bli positivt överraskad ;)



Kram kram

Tess

så duktiga!

härligt när långa bilresor går bra, alltid ett litet orosmoment..