Inför Student 2010



Här hemma pågår det förberedelser inför Thimmys student.
Väskorna är packade,eftersom jag är så duktig på att packa så fick jag och Engla och Nova plats med alla våra kläder i en och samma väska(bra jobbat)Men jag är inte den som har övervikt med mig.
Man är väl världsvan med att packa :)
bilen går från täby innan lunchtid.
Björn ska först köra Alex till skolan för hennes pappa hämtar upp henne där på eftermiddagen.

På fredag smäller det :)
Min finaste son tar studenten.
Anna

Verkligen bra jobbat med packningen, det skulle jag nog aldrig klara :)

Hoppas det blir ett lyckat studentfirande för din son!



Kram kram

Tess

wow, en stor dag när ens barn tar studenten !! =)

Fröken Isakson

Åh vad spännande. Stora killen! Hoppas ni har en toppendag.kramar

Erika

oj vad roligt! M sa idag "tänk när Elwira tar studenten" det känns verkligen så lång tid kvar till det, men om tiden ska gå såhär snabbt så är vi snart i samma situation som ni är nu :-)



Grattis får vi hälsa din kille! Trevlig helg

sussie

Vi har rea nu på Meandi... Kolla min blogg.. :-)

små räkorna

hoppas allt gick bra på studenten....

såg att Engla ska börja på dagis,vilken fsk blev det nu då....kram