Pigga systrar

Solen skiner och jag vill ut ut ut ut o sola mina bleka ben.
Men har en liten som vill klänga sig fast intill mig idag.
o solen ska hon inte vara i så det blir svårt:(
Sova då?haha nja här sover vi väldigt lite en gång har hon sovit idag o det var på vägen till affären.
direkt när vi kom hem så vaknade hon:)kan ju inte missa det roliga.
sen har jag ammat o hon slumrat till men så fort jag lägger ner henne så vips vaknar hon o gnäller.
så där har vi hållt på hela dagen o nu e det snart kväll.
Fattar inte hur man orkar vara så liten o pigg.
Engla sov då lite längre en Nova på dan.

jaja ny dag imorgon o det ska bli ännu varmare,då jäklar hoppas jag hon kan sova en timme i vagnen.

nu ska jag dra på mig bärselen o hänga sista tvätten för denna dag!

En sak vet jag ialla fall:)
Jag måste vara väldigt omtyckt av mina små.




.
Engla hjälpte pappa plantera o vattna blommor i helgen.



sötisar:)


Therese

sötisar! Jag hade gärna suittit i solen med men jag mår fortfarande inte bra blir värre i solen så jag letar skugga. Det är ju helt fantastiskt väder. Får bli BUS här imorgon kram

Anna

Så fina dom är!



Kram kram

vintageRetroPrinsessa



Klart dom inte vill sova då kan dom ju missa nåt :)

Bambi sover aldrig middag men sover otroligt bra på natten :)



Mysigt att plantera blommor :)



ha det finast

Therese

Näää...jag syr inga tygväskor, men skulel gärna vilja. Jag skulle behöva en ny skötväska och en hemmasydd tygväska kanske skulle fungera som det. Jag får börja leta efter ett bra mönster:)

Idag kommer tygerna jag beställt, ska bli kul att äntligen få sätta saxen i dem:)

Kram

Erika

söta bilder :-) ludwig sover knappt han heller, dagtid men är himla glad att han iaf sover på natten :-)



kram

Mia

Duktiga tjejen! Och vad fint hon planterat! :-) kram