Sparlåga

Har sovit kass inatt igen:(
Engla vaknar hundrfjortongånger per natt och Nova vaknar o vill amma/snutta hundraelva gånger.
Vi behöver en till dubbelsäng  så vi får plats.
Så humöret e inte på topp idag.
Vet inte när jag sov en någorlunda bra natt sist,tycker det blir värre o värre.
Engla somnar sent o det är full fart hela kvällar,jag vill ha lugn o ro på kvällen.
Hellre kliver jag upp 6 varje morgon bara jag får en lugn kväll.
Känns som man går på sparlåga.

Inte bättre blev det av ett samtal jag fick nyss,sååå irreternade
jäkla människa säger jag bara grrrr....
Fattar inte hur den människan e funtad
Inte ett jäkla dugg intresserad av sina barn el barnbarn.
Måste man förklara ännu en gång att Thimmy tagit studenten för över 2 veckor sedan.
Nova har han aldrig sett förutom på ett kort.
Förra året ville jag ha lite stöd/hjälp då min mamma gick bort.Behövde tömma hennes lgh och han kunde inte tänka sig att hjälpa till med ngt.
Nova har han aldrig träffat
Det kallar jag faderskap?morfar haha NOT.

URSÄKTA men idag får bloggen vara mitt bollplank.



Men allt e inte nattsvart,vi har ialla fall fina pioner i trädgården:)



Nu ska jag försöka vara positiv o trevlig:=)