Onsdag




Gårdagens festligheter gick bra och ingen kom till skada :)
Det blev grillat kött med potatisallad och vanlig sallad,drickat blev rödvin och öl till de vuxna,
till de små blev det hallonfestisar.

Engla lekte glatt med några tjejer som var 4 och 6 år :)

Tyvärr var det inge badväder så poolen får invigas lite senare och när allt är på plats,det fattades några rör att koppla in.
Vi har köpt en ny värmeanordning till poolen.

Idag var vi ner på bvc och vägde lillskruttan:)
Hon följer sin kurva men jag tycker hon kan öka lite mer;)Engla vägde nästan ett kilo mer när hon var som Nova.

Måste ringa och byta dag på dopet oxå,attans så synd med det är ju roligare att de närmsta kan komma.
Nu verkar det som alla kan så nu sätter jag ett tdigare datum inför dop:)de som inte kan får prioritera jag ändrar inge mer nu that´s it.
Det gå ju liksom inte att vänta in så alla kan,då blir det inge dop av alls.
Synd att vi inte döpte lillan till pingst,för nu börjar semester tider men det ska nog lösa sig till det bästa.

Måste oxå fixa Thimmys studenplakat el vad det heter:)klart idag.
Jag Björn o småtjejerna åker upp imorgon med bil gaaah hoppas det ska gå bra.
Men han skulle köpa en dvd spelare till bilen så Engla kan se på pippi o barbapappa.



Hittade en sån otroligt underbar klänning till Engla inför sommarens festligheter:)
Köpte den på Lindex för en månad sedan.


Nä nu måste jag ta och ringa till kyrkförsamlingen så jag får någon ny tid gällande dopet.

kram alla fina.


Sandra Norén

Kanske vi ses en sväng då!

Vi ska nog ner på stan och kolla in studenterna på fredag! =)

Vore kul att få se lilla Nova, och se hur stor Engla blivit..

Kraam..

sandra

Hoppas det går bra med bilresan imorgon! Tack för tipset om hur jag kan sätta Edvin, ska testa får se vad han tycker om det! Skulle väl egentligen behöva köpa en bumbo stol..

Erika

ja precis, så länge kidsen sover går det ju bra att snooza :-)



Hoppas du får en trevlig kväll! kram

Rövarmamman♥ Gravid igen

Så fin prinsess klänning:)