Andas in andas ut


Ikvällens let´s dance hejar jag på söta Claudia och Tobias.


Har precis kommit ur duschen,skulle behöva städa men orken gav med sig!
Nova har varit vaken hela dagen,Engla sov två timmar men den lille rackaren skulle vara vaken och pigg.
Helt otroligt att hon orkar,eller det gör hon ju inte för hon blir så gnällig o mammig det går inte att lägga ifrån sig henne många sekunder.
Klockan tickar iväg och snart är det kväll,herregud luften gick ur mig.

Det ryktas att pappan ska bli sen ikväll oxå,det är typiskt då det är fredag!

Det får bli en kvällspromenad i stället,Alex ska till kompis och fixa sig inför discot ikväll så vi följer henne dit.
Sen blir det promenad till ica o köpa choklad,jag tror jag ska bada i choklad:)

nää nu ska jag stoppa ner min piggelin o babybjörn selen och försöka hänga tvätt nr 2
yes vilket glammigt liv man har ibland NOT.
carolina

jag ska också bada i choklad, det är ju faktiskt fredaaaag :D