Glad och Nöjd

Har varit och vägt våran lillstjärna idag :)
Liten börjar bli stor :)
Hon har verkligen gått upp i vikt:)
Nu väger vi 5055 g och är 59 cm lång så jag är en nöjd mamma idag;)och vi fortsätter med amning och tillägg.
Tillägget har nog gjort sitt oxå,även om bvc tyckte jag skulle amma oftare,men jag kan ju inte amma mer än vad jag gör,så tillägg var nog vad som behövdes.Ångrar lite att jag inte började med det tidigare men som sagt hon har ju varit nöjd hela tiden!En snäll liten Nova är vad vi har:)

Vädret strålar idag igen och Engla ligger ute i vagnen och sover sin powernap.
Nova ligger inne,vill inte ha henne ute ännu,utan jag vill kunna ha uppsikt över henne hela tiden.

Fick även fylla i ett frågeformulär från bvc hur man mått de senaste 7 dagarna.
Mitt blev ju lite speciellt ef allt som hänt med Nova,så jag kan ju inte påstå att det var allt för perfekt.
Men huvudsaken man är levnadsglad :)
oron sitter i men den kanske blir mindre så småningom oxå.


Måste visa er min roliga smarta flaskhållare som jag köpte förra helgen på babyland.
Jag är verkligen jättenöjd.



Nu ska jag fortsätta att plocka undan lite här innan de små vaknar :)
Nova brukar sällan sova länge,det blir mest 20 min åt gångerna.

Ha en toppenlilllördag :)
Fröken Isakson

Härligt att hon är nöjd och belåten. Vi har också börjat lite med tillägg de senaste dagarna. Kram kram och ha en underbar dag

Therese

Jag känner igen det där ;) skönt att det går bra med lillan och att hon tar flaskan med. Viggo var duktig på att växla. Visst är det härligt när det är vår i luften nu längtar jag på att få hänga bort dunjackan långt in i garderoben. SV: visst är de fina de rosa med, om det gick skulle jag gärna ha flera kramar

Erika

duktig tjej som gått upp så bra! och vilken häftig flaskställning!

sv: tack så mycket



kram

Therese

SV: visst är det smart om man kan bli sponsrad :) kram

Johanna

Härligt att lilla hjärtat växer som hon ska. Behövde lite extra skjuts på vägen kanske. Hoppas ni har det bra och att du får njuta av hela tjocka familjen så här under sortlovet.

Kram kram!

emme - emmesprinswilliam

ååh så läcker färg det var på flaskhållaren :-) nu väger lillen 4910g visst är det härligt nu när dom börjar närma sig några månader jag njuter verkligen av alla härliga framsteg som dom små underbara skapelserna gör allt i från att le prata och träna nacken mm.



Ååååå solen e helt fantastisk att den äntligen e tillbaka :-)

Ha en riktigt fin onsdags kväll!

Kramis

Sockenvägens Söta

Men vilket smart ställ för flaskor, måste jag nog investera i :-)

sara

kikar in...villken härlig blogg! Vad är det för märke på flaskhållaren, är på jakt efter en jag med, men har inte babyland i närheten. Finns kanske på babyproffsen? Ha en trevlig helg!