Godmorgon måndag


Köpte denna kudde på cozy living i helgen.



Godmorgon fina du!
Har sovit betydligt bättre i natt.

Alex har strosat iväg till skolan,denna vecka blir kort för henne:)
Härligt att påsken närmar sig.

Ska även fira min morfar som blir 90 år under påskhelgen:)

Nu har Engla haft sin sovmorgon så nu blir det frukost för henne sen går vi nog ut och promenerar under dagen.


Hoppas att ni får en fin start på veckan




köpte även med mig en rosa fin kökshanduk från bruka design.
Therese

Andningen är ok som tur är. Jag helammar honom. Han får en flaska på 100 ml på kvällen för att han ska hålla sig längre på natten. Min mjölk är tydligen mycket tunnare på kvällen och räcker inte riktigt till.



Ja orolig blir man allt när de små är sjuka.

Hoppas slemmet släpper på lilltjejen.

vintageRetroPrinsessa



Kikar in och önskar er en fin vecka och måndag :)



Kra,

Anna

Fina saker du helgshoppat.

Hoppas ni också får en bra start på den här nya veckan!



Kram kram

emme - emmesprinswilliam

ååh vad skönt för dig att du äntligen fått sova :) och stilrena och fina saker du fått med dig hem i shopping påsen!



Hoppas du haft en dunderbra Måndag

Kram

Sandra

Bruka design har så fina saker :)

Erika

Bumbon är toppen! hoppas bara brickan kommer snart och så ska jag köpa nån såndär leksak med sugpropp som l kan roa sig med :-)



bruka har så mycket fint! skulle vilja ha deras fina koppar

Therese

jättefina gjerjer du köpt! Hoppas ni får en fin dag!