Jag återvinner

Förlåt för dålig uppdatering:(
Igår hade jag häcken full,Engla kräktes i söndagskväll en gång,så igår hade hon lite feber och var allmänt hängig.
Idag är det full fart och Engla har gått om energi;)

Har varit ute på en promenad i solen,men lite småkallt dock.
Besökte våran second hand butik hej och hå i kyrkbyn,gjorde lite fynd.



Snygg molojacka till Engla


Jeanstunika till Alexandra


Tröja till Engla


Vi tyckte även att katten Findus var värd 40:-


Nova fick en barnvagnsleksak :)


Mest nöjd blev jag över den fina molo fleecen till Engla!


Brukar ni köpa på second hand?

Erika

jätte fina kläder! vad gick molo fleccen på?



Kram

vintageRetroPrinsessa



Ha ha ha ja mitt svar vet du ju sen innan :)

Handlar allt second hand :))))

Nästintill iallafall :)



Hoppas att ni haft en fin dag och att lill Engla kr

yat på sig :)



kram Petra

Petra

Erika:den gick på 60 kr:)kanon va kram

Jessica:jo jag vet hihi kram

Erika

Vad snygg tröjan var med lappar på ärmarna, cool till ett sött barn som Engla :-)

Kristin

Fina fynd!! Ja att jag gillar att fynda seconhand vet du redan :) KRam