kväll

Tjejerna har somnat och Engla somna sist som vanligt.

Har precis tittat på debatt på tv,missade ju uppdrag granskning igår men tog igen det på datorn idag.
Man blir så illa berörd,att jag finner inga ord och finner jag några blir det mkt svordommar här och det vill jag inte utsätta unga läsare för!

Men en sak är säker jag skäms över Bjästa,då jag själv bott där och haft två skolbarn där.

Hoppas att tjerna kan få allt stöd i världen de kan få,Att Linnea får gå kvar i sin skola här i sthlm är ju en skyldighet från öviks kommun.
Det är väl det minsta de kan göra.
Usch stackars tjej säger jag!




 
Erika

Jag köpte tunikan för ca 1 månad sedan i vila butiken så ingen aning om den finns kvar?



Jag kör alltid så, linne eller amnings-tshirt och sedan vanlig tunika över :-) då slipper man lägga massa onödiga penghar på fula (och dyra) amningstoppar med lång ärm.