Mulen morgon!

Godmorgon

Idag har vi mulet väder i sthlm,jag som hade tänkt gå ut på en promenad i solksken ha ha.
Natten har varit ok,Nova vaknade tre gånger amma somnade sedan om.
Engla sprang upp på pottan ensam,duktiga tjejen:)sen kom hon och la sig hos oss:)

Snart helg och jag längtar,denna helg hoppas jag på att få ligga kvar lite längre i sängen!
Har inte så mkt inplanerat,vi ska nog bara ta det lugnt,det behövs när man sover så lite som vi.


Nu åter till min kaffekopp,Engla kikar på barn tv och Nova ligger naken fis på golvet och leker med sitt babygym.



En nöjd bebis på väg ut igår :)



Engla sitter trött och väntar på att vi ska komma ut någongång!

Inte alltid lätt att vara liten storasyster och få vänta på sin tur,då man har en skrikande bebis som ska kläs på innan man går ut.Men oftast går det bra och Engla är så duktig.
Mia

Jag hade också tänkt att ta en lång skön promenad i dag men mulet och regn i luften hindrar mig:)

ha en fortsatt bra dag! Kram