Ständig oro!



Engla har somnat här på soffan efter full fart i kväll,ska lägga in henne i sin säng snart:)
Får se hur länge hon sover där;)hon kommer ju upp till oss varje natt.
Lillsessan ligger i sin säng vilket jag ogillar men men man kan ju inte övervaka hela tiden och hon somnade på björns arm så det var han som la ner henne i sängen!
Men jag kan lova att jag har hunnit titta till henne 125 tusen gånger redan på en kvart haha.
Usch jag e nojig,vet inte hur länge detta kommer att sitta i?
Helst vill jag ha henne intill mig hela tiden.
Nu kan jag förstå folk som skaffar övervakningskameror och andningsskydd o gud vet allt.
Men det tar på ens krafter att hela tiden vara rädd att ngt ska hända igen,jag är så rädd om den lille.
När kvällen närmar sig får jag nästan som ångest.
Så fort det är morgon igen så känner jag mig tryggare.

Jag verkligen längtar tills hon blir större då allt känns enklare på ngtvis.
Just nu kan jag inte njuta av den första tiden,det går inte riktigt.
Jag vill bara att hon ska öka i vikt o bli större,vilket hon naturligtvis gör men att det ska gå fortare:)
Så när folk säger att jag ska njuta av denna tid så håller jag inte riktigt med.

Kanske dags att försöka sova oxå så man får lite krafter:)
nu e liten vaken :)

Godnatt gott folk!
johanna med tyra o otto

usch jag förstår att du känner dig orolig, det hade vilken mamma som helst, pappa osså... det kommer du nog vara länge, det är inte så längesen det hände:S usch hoppas att det inte händer igen och att ni mår bättre..



kram

carolina

förstår dig! jag oroar ihjäl mig redan nu...

försök ta hand om dig, det är påfrestande att vara orolig. kram!