Sunny day


Nova testar napp en kort stund :)inte så populärt kan jag säga :(



Solen fortsätter och skiner och snön ramlar ner för taken,nu smälter vi bort:)
Plask plask plask åter plask minna fossingar blir rejält våta,måste skaffa mig ett par gummistövlar,hittade ett par supersnygga igår men nästan 1300:- för ett par gummistövlar?
Men jag vill ha dem ;)så snygga och de passar ju till klänning o tights!

Snart dags att laga middag ikväll är det tacos på menyn!

Alexandra ska ta hit sin kompis de ska se på körslaget :)

Nu måste jag springa ut för Engla e på rymmen visst utan kläder hihi

Lägger upp bilder på shoppingen senare !
Sandra

Gott med tacos tyvärr är min sambo lite less på det.. Åt det gnaksa ofta ett tag! Edvin har börjat använt sin napp mer och mer, men det är mest när han sover inte när han är gnällig. Hopppas ni får en bra söndag!