Systrar!


Finaste finaste :)älskar er.








Två härliga tjejer/systrar
Tänk om bara några månader så kan de leka med varandra:)

Två fantastiska och fina tjejer som förgyller mina mammadagar :)medans pappan och Alex e på jobb och skola.

Jag är så glad över att jag kunnat vara hemma så länge med Engla,även om vi hade velat få in henne på dagis nu innan Nova kom.
Augusti är det tänkt att Engla ska börja på dagis och det är ju ett tag dit,men vi får dagarna att gå ändå;)

Man kan känna att man får dåligt samvete att inte hinna med Engla lika mycket nu,men samtidigt så får hon lära sig så otroligt mkt och Nova är liten så kort tid.
Men samtidigt har man haft tid till pottträning och slutat helt med blöjor vilket jag tycker e superskönt!
Jag behöver inte ens säga till,hon går när hon känner att det är dags:)
Skulle nog kännas konstigt att byta blöja på Engla ,för hon känns så stooor nu hihi.




En hejare på att bygga:)kanske blivande ingengör:)

Engla har blivit mer "pappas tjej" nu sedan Nova kom.
Efsom man sitter i soffan och ammar en hel del ,så blir det pappa som får hjälpa till.
Även pappa ska hon sova nära:)

Nu ligger min lilla/stora tjej ute i vagnen och sover gott!



Erika

vad lika dom är!! så söta.



kram

emme - emmesprinswilliam

tack den där sprutan var verkligen ingen snäll en:( han var riktigt lessen så han blev alldeles röd i ansiktet och där var man tvungen och stå o titta på.

Men nu e det gjort iallafall :)

Vackra systrar! Kram på er

Therese

så söta bilder, de kommer få så kul tillsammans. SV: kan säga att det var riktigt skönt att få upp tv tog ca 40 min totalt med mätning osv. men det lönar sig att man tar den tiden, nu sitter och ligger man och tittar och den är på rätt höjd. Vi köpte väggfästet på Elgiganten , superbra som en ränna man hänger tvn på 500kr så det var riktigt bra. kramar

Anna

Åhh vilka fina bilder på dina små tjejer!!

Önskar att Isabella också var blöjfri, men det kommer väl. Vi ska köra stenhårt i sommar och hoppas att hon är med på samma spår :)



Kram kram

Mia

De är ena riktiga sötnosar och syskonlika!

:-D Kramar!

sofie

Vad lika dem är varandra och så söta dem är tillsammans=)



Jag får med dåligt samvete ibland när jag känner att ma inte har lika mycket tid för Alexander men samtidigt så har jag ju faktiskt mer tid för han nu när man inte jobbar, man glömmer det bara=)



Glad påsk!