Hej Fredag

Godförmiddag!

Nu har solen hittat sig fram,snöade för fulla muggar nyss.
Fredag idag och Alexandra är på naturhistoriska museét m skolan idag,så det blev kycklingsallad som matsäck och lite kakor förstås;)

Björn tog bussen i busvädret till jobbet,skulle ta en fredagsöl ef jobb med polarna.
så han blir nog sen ikväll!

Har en Nova som bara vill amma idag så det blir inte mkt gjort.

Kikade in lite försiktigt i min garderob för att se om det fanns något att klä sig i ha ha för det första är det KAOS i min garderob för det andra det finns inget snyggt alls längre:(
Sen vill man gärna ha amningsvänliga kläder.
Jag tror det är dags för ett shoppingbesök snart,vill ju inte se ut som en jädrans trasa.

Imorgon åker syster o barn på en härlig semester till tenneriffa,guud så skönt det låter:)
Snacka om att få ladda batterierna med sol och god mat o slippa städa,bara relaxa hmmm kanske något för mig och Nova ha ha.Tänk att få dra iväg nu under mammaledigheten med fam till ngt varmt land,ett önsketänkande:)

Thimmy sviker oss idag,han skulle ut ikväll med sin halvbror som är nästan 2 år yngre.
Jättekul att de har fått så bra kontakt tycker jag!
Sen skulle hans pappa hjälpa till att möta upp Thimmys morfar så de kan bestämma om han får överta hans lgh som han hyr ut i andra hand,Thimmy tar ju studenten till sommaren,så bostad måste ordnas här i sthlm och det är inte det enklaste.
Men har man en pappa/morfar som sitter på två lägenheter så ska det väl ordna sig förhoppningsvis.
Men inget skulle förvåna sig om det skiter sig för har man inte ställt upp på sina barn/barnbarn hittils så varför skulle det göra det nu? men men vi gör ett försök.

Nu dags att försöka lägga ner min lillstjärna i vagnen medans hon sover här :)hon e bara så gooooo!





Vi önskar er den bästa fredag!

Tess

ha en skön helg! kram

sandra

Skulle också vilja åka till ett varmt land! ÄR less på snön.. Hoppas ni får en bra helg!

carolina

så fina ögon den där lilla har :)

mysigt med utflykt, jag älskade sånt, fick alltid tunnbrödrullar av mamma, hihi=)

vintageRetroPrinsessa



Hoppas att ni haft en kanon dag :)

och at du shoppade nåt fint :)



ha en toppen helg kram

emme - emmesprinswilliam

Mysig bild :) och vill önska en toppenfredag!