En shoppingtrött mama


Huvudbonad e perfekt på ett trist hår :)


Tog med mig de små i syskonvagnen med buss till gallerian.
Ja vi fick plats på bussen:)men det är inget vi kommer att göra varje dag om man säger så!

Medans jag studerade kläder satt  Engla och mumsade på riskakor och frukt snällt i vagnen,medan Nova var mer missnöjd,visserligen tog hon en relax i bussen,bäst var ändå att få ligga i mammas famn och titta på roliga människor.
Jag studerade lite kläder,medans jag hade en på armen och nästa i vagnen.

Jag hann med butiker som Lindex,Kapp Ahl,POP,Jackies,Gina tricot,VILA,Stadium,HM,Åhléns, mellan amningspauser o flasktillägg,och kisspauser med duktiga Engla.Även en korv m bröd slank ned.

Ja det är inget jag kommer att göra ofta,särskildt med syskonvagn,inte så enkelt att trippa sig fram direkt.

Snällt nog så kom Björn och hämtade upp oss :)

Känner mig helt slut efter dagen,det är verkligen skillnad att ha två små
Tror det får bli nätshopping hädanefter ha ha.



Även om jag känner mig rätt så vissen,så har jag fräscha tulpaner som livar upp stämningen här hemma,bara en sån sak!

Nu ska jag hasa mig upp ur soffan ,för ja jo jag har fortfarande en bebis på min högra arm som sover :)
Sen har jag en Alexandra som lagt igen sina blå på kudden här brevid.
Engla då?ja hon har somnat på min plats i dubbelsängen.
Fråga mig inte vart karln i huset håller till.Kanske han spolat ner sig eller hamnat i cyberworld??
ja vad vet jag!







Tess

härligt o alltid snyggt med tulpaner !

paulina♥

håller med, huvudbonad är perfekt man har en dab-hair day :)

vintageRetroPrinsessa



Hallå Petra :)

Ser mig er framför er :)



Lättast att handla på stan är själv :)e :)



En timme eller två och man hinner allt :)

fast nätshopap funkar oxå fast inte samma sak :)



Hoppas att ni får en fin helg



Träddade icke i går satt i gallerian och fikad

Erika

hoppas man får se shoppingen du gjort ;) hihi



kram