Shoppingtrubbel


Lite Nova nytt från H&M


Perfekt att ha i skötväskan,skötunderlägg(el vad de heter)från H&M :)


Från garden collection fann jag denna söta .)


Ha ha ser nästan ut som Nova lipar åt kameran hihi.

Har haft med mig min lillstjärna medans jag strosat runt i sollentuna c idag.
Det var meningen att vi skulle åka hela fam,men då vi inte hittade ledig parkering dumpade min pojkvän oss:(
med mig fick jag tre tjejer med tre viljor.
japp de gick susen o shoppa då;)
Bara att ringa tillbaks på karln igen,kom tillbaka och det är en order :)

Med sig tog han Alex och Engla.
Jag och Nova fortsatte i våran lugna takt haha.
Pausade innan vi blev upphämtade och gav flaska o även ammade.

När vi kom hem var Alex noga med att vi skulle släcka ner halv till 20.30 sagt o gjort.
Vi tittade på körslaget och hade en ,massa tända ljus.


Middagen var perfekt,kärleken hade tillagat oxfilé med klyftpotatis och kantarellsås.
Efterätt blev en stor påse godis som jag hade köpt med mig hem.


aaaj mamma Nova nyper och drar mig i håret!

Nu ikväll när Engla ville mysa med sin lillesyster så fick Nova tag i Englas hår,stackars Engla hon grät och blev alldeles förskräckt att lille bebis Nova kunde vara så stark i nypan:)inte alltid lätt att vara storesyster.
Mina sötisar.)



Åh vad jag älskar den här lillskiten,kärleken är stoooor.



Älskling  de e du de :)

Så underbart att ha en bebis igen.
Så underbart att få känna denna kärlek
Tack för att du finns hos oss.

Erika

vad gulliugt att hon var noga med att släcka :-)



Strumpona är supersöta, hade sånna till E när hon var mindre.

Tossorna var bara föör söta! älskar hello kitty :-)

natti natti!

Therese

sötaste liten, hoppas ni får en fin söndag och att du får sova gott i natt, kram

Therese

Inte lätt att shoppa med tre tjejer kan jag tänka mej. Jag får nog vara glad att Theo blev en grabb:) Det räcker med en envis tjej. hihi.



Theo är inte frisk än... jätte täppt och hostig. Men skönt att veta att det inte var nåt allvarligare än en envis förkylning iaf.



Hoppas ni har en mysig helg! Kram