4 månader idag!


Grattis till 4 månadersdagen våran finaste Nova.


Idag blir lillstjärnan 4 månader,så mkt som händer kring henne nu och det är så roligt med alla framsteg.

Just nu sitter vi och tittar på Humorgalan på Tv 4
Ifredags kom Thimmy och knacka på dörren,lite kul med överaskningar så där;)
Så nu har jag alla barn hemma:)

Engla har haft feber i helgen och mått risigt,men nu e hon på bättringsvägen men hostar dock.
Fick tips från Alex kompis mamma att blanda ner hostmedicinen i saften ,kan säga att det gick hon på i första glaset men i andra så frågade hon mamma är det medicin där hahah lillskrutt henne gick inte att lura.
och så fort medicinskeden åker fram ja då springer hon:)

B håller på att deklarera och nu har jag en liten som vill ha närhet;)börjar bli trött tro jag!

Hoppas eran söndagskväll blir fin och det var allt för mig :)





Nova på äventyr:)
vintageretroprinsessa



Grattis på din 4 månaders dag :)

sötnos

Anna

Grattis Nova på 4 månadersdagen!!



ja det är inte lätt detdär med att få ner medicin i barnen. Dom är ju inte dumma dom små liven ;)

Skönt för dig att få ha alla barnen hos dig.



Kram kram

emme - emmesprinswilliam

Tack snälla :) och detsamma vi som firar samma dag med Våra små på födelsedatumet!

Jag tycker också att det e helt underbart med dom smås utvekling och framsteg som verkligen går fort och tar fart från dag till dag :-) det e verkligen härligt att vara mamma jag njuter av det till fullo :-)

Ha en dunderbra måndag! Kramar

Görel

Gud vilken söt liten trollunge du har!! Hon ser så liten o näpen ut!

Kram

Therese

Vilken glad liten tjej. Hon har så fina runda ögon, man smälter:) Ja, tänk att de redan är 4 mån. Vi får försöka hålla dem bebisar ett tag till genom att vägra ge dom smakisar redan. haha.