Fredagsfin


Engla har klädd sig i prinsesströja och kjol idag:)


Vädret är fortfarande hett kan man säga.)
Nova ville inte ligga kvar i sin vagn på förmiddagen så hon fick vara uppe i bärselen men är så rädd att hon ska bränna sig i solen.Tur det finns lite skugga mellanåt.

Köpte glass på ica för att svalka oss :)
Båda tjejerna somnade på vägen hem.


Lite blåmärken o tatueringar tillsammans med prinsesslooken skadar väl ingen?



Min lilla sötis:)


Köpte med mig en bukett champagne färgade rosor till min stora kärlek oxå;)visst e ja snäll?


Det är kärlek det:)


Fortfarande är det ingen förlovning i sikte:( hmmmm attans då.

Får väl nöja mig med choklad så länge.


Lite nya smaker inför kvällens tv-tittande.


Vi har ialla fall världens duktigaste Nova som sitter nöjt i sin vagn:)här hemma på golvet!
Therese

oj vilken fredag och blommor och allt, så söta. Konstigt med Nova, har de kollat på det på sjukhuset har du frågat nån? När jag hade astma när jag var liten hade jag så. Hoppas det går bort snart! kram

Mia

Vilken liten prinsessa! Eller rättare sagt, vilka två små söta prinsessor. :-D

Ha en bra fredag!

Kramar!

Therese

Hoppas ni haft en fin kväll. Gillade du de kokos cholkaden? Jag tycker en är rätt god faktiskt. Innan jag glömmer bort ville du ha solskyddet med Villervalla mönstret på? Den kostar egentligen 262kr med frakt, frakten går på 24 kr men du kan få köpa den för 250. jag behöver veta annars säljer jag den vidare på något annat sätt. kram

carolina

jag testade daimen, men den smakade inte så mycket päron tycker jag, vad tyckte du? :) kexchokladen lät spännande! :D

vad snäll du var med rosorna, jag köpte blomma till min sambo här förra veckan ,en helt vanlig tisdag. sånt behövs tror jag :)

Tess

Hej hej

Så fin din lilla Prinsessa är...:) Jag vill också ha en liten prinsessa. :)

Så fin bukett du köpt..

Hm....det där med Förlovning. Samma här....Hur länge har ni varit tillsammans? Här har det gått över sex år och ingen ring på fingret än...:/



Hoppas allt är bra med er!

KRAM

Tess (leonita)

vilken liten prinsessa !!

och superfina blommor, hoppas förlovningsringen kommer snart;) fast choklad är inte helt fel det heller =)



har förresten ny blogg nu ..

Carolina

Hej! Vill bara tipsa om att jag har 4 toppentävlingar pågående inne hos mig just nu, man kan vinna:

* Presentkort på 300 kr hos Elodie Details

* "Pippi"-set från Alvaboden

* Solskyddskläder från Sunmate

* Värmedjur från Ljuskraft



Kika gärna in och var med om du inte redan gjort det!

Vill du inte ha tävlingstips så ber jag om ursäkt för detta och du kan radera min kommentar om du vill.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Carolina

Therese

du får byta ut godisbilden nu :) jag blir sugen varje gång jag ser den :)) då väntar jag på ditt mail skicka din adress med. kram