Grötpremiär


Pappa matar Nova med gröt idag!


Idag fick det bli grötpremiär för Nova.
Det gick jättebra och nyfiken var hon:)
Ja några skedar slank allt ner i lilla magen.

Engla åt upp resten med ett leende :)


mums mera gröt pappa :)


Men jisses vad kladdigt det blev hihi hade nästan glömt bort hur det var sist.


mmmmm det smakade på med lite havregröt:)



Älskling vad söt du är:)puss puss mamma älskar dig vet du det;)


Riktigt roligt var det med den första smakisen för Novas del.
Imorgon blir det mera gröt.
s a n d r a

åååhhh sötnos ;}

vintageRetroPrinsessa



smarrigt värre :)

Hoppas att ni får en kanon dag :)

Therese

Jag fick ditt mail och jag har svarat:)



Vilken fin design du skaffat! Somrig och härlig.

Anneli

Gullunge:)

Jaaa,kladdigt blir det...åååh va man glömmer snabbt......

kram

sandra

Ja det blir så kladdigt när Edvin äter gröt, hade helt glömt bort ;-) eller förträngt hehe.. Vad fint du har fått det här inne!

Anna

Smaskens! :) Tänk va tiden går fort, redan dags för gröt, jag tycker inte att det var länge sedan som hon låg i din mage!

Jag blir så sugen på att göra en ny bloggdesign nu när jag tittar in hos dig som har så fint!



Kram kram