Härlig dag


Vårat körsbärsträd i full blomm.


Idag blev det lite sovmorgon,vi klev upp vid halv tio;)
men vi somnade inte förräns efter 01 tiden igår kväll.
Alex hade kompis här som sov kvar:)
de hölls ig vaken bra länge,vid ett blev det tyst inne i sovrummet,då ammade jag sista gången sen sov vi några tim inför nästa amningspaus.
Engla sprang upp i natt o leta efter oss:)hon måste gått i sömnen ,men somnade om brevid pappan sedan.

Idag har vi hållt oss hemma i fina vädret.
Björn har klippt gräsmattan o fixat lite inför poolen.
Själv försökte jag få färg på min bleka kropp men hade en liten som vakna så fort hon läggdes ner i vagnen.
Nja det får bli sol på burk denna sommar.

Nu är det dags för mig att dricka en massa vatten,sen bums i säng,får väl se om jag lyckas med det sista:)

kram på er och drick mycket vatten i värmen.
Anna

Åhh det är så fint med körsbärsträd.

Snart blir det väl badpremiär hemma hos er antar jag.

Hoppas ni får en bra söndag!



Kram kram

Therese

nu blev jag avis på körsbärsträdet!!!! nu har jag mailat dig kram