Jordgubbar med mjölk


Englas smarriga mellis idag:)


Idag har solen varit framme stort sett hela dagen.
Har varit i lekparken och gungat med Engla och busat runt lite.
Nova har varit fantastiskt duktig idag min lilla tjej,hon sov i vagnen i över två timmar:)Härligt värre.
En riktig kanondag med andra ord.

På vägen hem köpte vi belgiska jordgubbar 3 hela lådor haha ska det va så ska det.
men han e ju så billig oxå;)små o goda var de.

Ikväll tog hela familjen en kvällspromenad till affären (glömde köpa matsäck till alex inför morgondagen)
Vi hann precis hem innan regnet öste ner;)


Älskar dig så otroligt mycket mitt lillhjärta:)Är så glad att du finns hos oss.

Nova växer och det händer nya saker för varje dag som går.
Det händer så mkt nu,jag tycker hon har blivit så stor sista dagarna.
Idag satt hon upp en kort stund själv,min lilla starkis:)
Hon är med och är så nyfiken.
En vaken tjej med andra ord:)

Är så lycklig över mina barn och det ska man väl vara:)

Imorgon åker Thimmy på klassresa till Turkiet en vecka ,hur trevligt låter inte det?
Sen blir der studenten :)

Min kära sambo har precis bokat klart hotell i övik nu:)
faaan så glad jag blir:)
Tänk fredagen den 11 juni står jag där o ser när min son springer ut från skoltrappan o skriker för fan vad jag är bra som tagit studenten el ngt liknande:)haha min son.
Ett helt år har han skött sig snyggt o bott i en studentlgh utan mamma haha
Lagat sin mat o tvättat sina kläder,nja lärorikt har det varit.
Han är stor nu,min lille Thimmy tott:)
Han är ialla fall världens bästa Thimmy och det bästa är att han är MIN och bara MIN,nja lite Björns oxå;)han har ju varit bonuspappa några år nu o skött det snyggt:)

Nu är det snart dags att krypa till kojs.


Den här tjejen är det full rulle på,inte still en sek.
Inatt vaknade jag att hon låg nedanför mina fötter;)haha måste sovit hårt då hon kom in till oss i natt.


Therese

så många kul händelser! Det melliset skulle jag velat haft idag. Kom solskyddet idag? sv vi kan ju i alla fall hoppas. kramar

Johanna

Härligt att höra att ni bokat, vi längtar efter er. Ska bli kul att i alla fall få titta på er lite grann om vi hinner :-). Tänk att det snart är ett år sedan ni packade kartonger och fyllde lastbilen...otroligt fort det gått men mycket har hänt sedan dess. Hoppas ni får en härlig helg, kram på er!

Petra

Johanna:vi stannar tills på söndag:)kraaam