Långhelgen har börjat hos oss


Nova trivs mer på golvet nu då hon kan greppa tag om sina leksaker.


Solen skiner även idag jippie hurra ingen mindre än mig blir glad.
Ska ta oss till en lekplats snart så Engla kan få leka lite.

Alexandra har studiedag idag och har Filippa här hemma:)

Tycker det är lite svårt att klä Nova nu.
Ligger hon ner i vagnen behövs det ju inte så mkt men e hon vaken vill hon oftast komma upp och vara med,då brukar det bli vindoverall,grejen är ju att hon har varit och är förkyld så ofta så jag vill få henne frisk nu efsom 3 månaders sprutan ska tas på måndag,nu har vi skjutit på den i en månads tid pga förkylningar.
Stackars liten näsa.

Nu är det utgång som gäller!
Tess

Hej hej

Jättekul att du vill vara med! Men glöm inte att länka mig i ett inlägg...;) Annars ingen tävling...

Du får gärna låna bilden "Jag är med & tävlar.."



Ha en fin dag!

KRAM

emme - emmesprinswilliam

jaa min kom tillbax en månad efter förlossningen redan eftersom min amning aldrig kom igång William tog inte bröstet..

Gud ja nu efteråt gör det väldans ont innan brukade jag inte ha speciellt ont under dom dagrna men nu måste jag ta Värk tabletter mot värken men det brukar vara första dan för mig bara sen går det över så det e tur det iallafall :-)



Så stor hon har blivit lilla Nova

Ha en fin dag

Kramis

Sandra

Fin bild på Nova! Tycker också det är lite svårt med kläder just nu, hoppas det blir lite varmare i luften snart. Ja jag tror cokså det händer mycket i deras utveckling just nu, dom små liven.. Kram