Torsdag

Hejsan hoppsan.
Har nyss ringt och avbokat Novas 3 månaders vaccin för tredje gången nu,hon e ju så förkyld o hostar:(
Trist att Engla sjuknade om förra veckan,fick både feber och blev tvärförkyld.
Kan vara alla bacillusker från öppna förskolan trodde bvc-tjejen.

Ny tid blev det igen den 17 maj och då jäklar ska vi vara friska.

Morgonen här blev lite strullig o stressig,vi klev upp långt innan alarm ringde men Nova vill bara ammas nu o ligga intill bröst phu...Lite svårt att hinna med de andra barnen som kräver uppmärksamhet just innan skola och Engla  som ska göra precis allt.
Men det får gå som det går,Alex var duktig o fixa frulle själv.

Usch egentligen har man bara lust att sätta sig och storgrina,hatar när barnen e sjuka,jag blir så stressad framför allt då Nova blir förkyld hon e ju så liten.
Jag tror alltid det värsta då hon blir lite dålig,fattar inte varför jag ska tänka så,det tar på ens krafter att hela tiden hålla koll på henne.Jag kan inte släppa henne en sek känns det som.
Börjar undra om det är normalt att hålla på som mig?
Jag är så jäkla rädd att det ska hända nåt,tänker på min mamma en massa nu oxå och det är väl det som påverkar mycket!
Saknar henne så otroligt mycket,hon är så saknad.
Jag vill bara höra hennes röst igen.
Jag vill kunna ringa till henne men det går inte och det kommer aldrig att gå.
Saknar dig mamma,hoppas du har det bra där du är.

Nää nu ska jag dricka kaffe så jag blir på bättre hummör,sen försöka ta mig ut med barnen bara Nova vill ligga i vagnen;)

Hoppas ni får en fin dag!




Erika

inge kul alls när de små är sjuka, det tar verkligen på krafterna :( låter jobbigt med din oro.. är ju lättare sagt än gjort att försöka sluta oroa sig i onödan.



Kram till er!

Diana - Nybliven mamma ♥

Lilla gumman, krya på henne!!Nu har min temahelg barnkläder börjat! Har en massa tävlingar som kommer ut, delta gärna. :) Hoppas att du får en fin helg. Kram

/ Diana

Veronica

Förstår hur du känner dig, det är lika struligt här hemma på morgnarna.

Alltid jobbigt när barnen är sjuka... ta det lugnt och var bara inne och mys med barnen! Hoppas att de kryar på sig snart!



Stooor kraam Veronica



johanna med tyra och otto

Tråkigt med sjukdomar:( Hoppas ni blir friska och krya snart.

Anna

Usch ja för sjuka barn. Hoppas att de kryar på sig snart.

Skickar massor av styrkekramar till dig!



Kram kram