Morgonpigg

Godmorning my friends!

Här sitter jag med en pigg bebis i famnen:)
Vaknar ju hundraelvagånger o ska amma/snutta så nu gav jag upp.
Har en flaska med tillägg brevid oss här ,men icke att hon ska ha den.
Det är MIG hon ska ÄTA upp,som Engla brukar säga:)

Alexandra är kvar hos Filippa hon sov kvar där inatt.
Engla sover gott med pappan :)som alltid.


Jag då e jag aldrig trött??
jo tro faan de va:)
Men här får man inte sova,men vad gör det när man har en solstråle som bringar lycka i min famn.
Älskar den här lilla varelsen så otroligt mkt.
Det e helt sjukt,trodde aldrig man kunde känna så här igen men så är det alla barn älskar man LIKA mycket.
I den här familjen har vi ju barn i alla olika åldrar från 19 år till 4 månader,så jag kan ju inte påstå att jag går runt härhemma och pussar Thimmy på rumpan o tycker han e söt,haha då hade man fått en propp eller åtminstone en käftsmäll då haha.
Vi gör ju bara det där roliga han o jag som att fika på stan o shoppa kläder ja ibland hinner jag skälla lite på han oxå:)

Känns lite som det svider i ögonen vet inte om det är tröttheten el om det är pollen som jag känner av,för även näsan rinner till ibland.
Väntar på att vårat enorma körsbärsträd ska blomma:)hört av grannar att det ska visst bli jättefint med alla rosa blommor.Herregud snart har vi bott här i ett helt år.
Galet läskigt vad tiden gick fort,det är nästan skrämmande.
Ett år sedan jag var i övik :(
Men det har ju hänt en massa massa massa i mitt liv på de året så det är nog inte så konstigt de året swissha förbi med all tänkbar hastighet.

Nu börjar liten bli less på mig och då krävs det uppmärksamhet visst:)



sånhär grej brukar vara lösningen då man vill vara en klängväxt,jo jag vet den heter babybjörn.


Johanna

Hehe ja den är bra! Nu saknas bara gungorna :)

Ha du med en fin fin dag!

/ Johanna

Erika

Ludwig "bodde" i sin babybjörn på mig i nästan två månaders tid första tiden ;-)



Polka är supergod :-) ha en mysig dag!

s a n d r a

vilken mysig blogg du hade :)

Therese

sötis då! Förstår att du känner dig sliten förhoppsningsvis blir det lite bättre för dig när hon börjar med smakportioner. Hoppas du fått vila lite under dagen. kramar