Barnvagnscheck

Dessa barnvagnar :)

Igår när vi gick ut fick det bli syskonvagnen eftersom vi skulle gå en bit.
Båda barnen somnade och när vi kom hem så skulle jag försöka dra vagnen upp för tre små trappor som vi har utanförr vår dörr men aj och brak lät det,herregud trodde vagnen skulle gå sönder men det vsr bara låsningen på sidan som öppnade sig :)Tror Engla e för tung haha.

Mest kör vi Englas gamla emmaljunga med ståbrädan till.
Men är så less på att köra vagn utan swisshjul,det bli så tungt.

Har nu bestämt mig för att köpa en brio sing (tror det ialla fall).
Vet att det ska funka med ståbräda till den så nu känns det mer enkelt att bestämma sig.
Engla behöver egentligen ingen vagn,förrutom om vi ska gå långt eller om hon skulle behöva vila.
För henne räcker det gott och väl med ståbräda,sen har hon en röd city baby jogger som står i garaget om vi är två vuxna som är ute och går.

Funderar på att sälja våran syskonvagn från babyproffsen,användes mest när Nova låg i liggdelen,är inte helt nöjd med den vagn,varukorg e så liten och den känns så enorm :)
Barnen blir större :)

så nu tänkte jag försöka få ett vettigt svar efsom min sambo inte har ngn koll på barnvagnsdjungeln.
Därför frågar jag nu dig:)

Gör jag rätt som säljer syskonvagn eller ska jag ha den kvar?
skaffar mig en brio ?






Vill ju ha denna till Nova och med ståbräda är den ju perfekt för oss:)
Sandra

Vi har haft en brio sing! Tyckte den fungerade helt okej! Vi funderar också på att sälja vår syskonvagn. Har inte använt den så mycket nu när vi inte bor i stan. Fast när vi väl använder den så är den bra.. Alvin går ju inte direkt bredvid oss när vi åker iväg på saker utan springer iväg och vägrar lyssna så om man ska på stan går jag inte utan syskonvagn..



Men om Engla kan stå på brädan eller gå så skulle jag nog sälja..



Jag funderar på att köpa en phil&ted igen så Alvin kan åka vagn om vi verkligen måste iväg någonstans..

Svårt val!

Veronica

Jag tycker nog att ni gör rätt i att sälja syskonvagnen. Vi har en ståbräda till vår vagn och den används inte mycket heller. Lucas har alltid velat gå själv och nu har han börjat att cykla bredvid mig när jag går!

Brio sing är jättefin!



Kram!

Fröken Isakson

Åh vad svårt. Jag älskar vår syskonvagn, skulle inte klara mig utan. Har en UJ. Men så småningom blir det nog ståbräda till Buggan istället.



Singen verkar fin. kram kram