Det hänger på håret

Är galet less på mitt hår.
Kan inte komma fram till något vettigt beslut hur jag ska ha det;)
Ska jag ha page,ska jag vara mörk eller ska jag göra nya slingor bla bla bla....



Rätt så cool frisyr,gillar det uppklippta.


rätt så lik den ovan,snygg den med:)gillar slingorna.


Ruskigt snygg färg och frisyr,funderar på den längden.


Gillar även Pernillas bruna ton :)längden är ok den oxå.


Snyggt snyggt och rätt längd tro jag;)fina slingor.


Ja det är inte lätt men nu e jag bra sugen på en förändring annars måste jag gå med mössan på innomhus oxå.



Puss så här ljus e jag inte,tar jag av mössan e jag grådassig i hela hårbotten och ser för jävlig ut.

Nja det tål att tänkas på vad det blir och när jag får tid över till frisörbesök med hundra ungar.

Kanske blir en hemma tonig;)

CiliaH

Snygga frisyrer allihop, hemmatoning är ju dock ett bra alternativ innan man bestämt sig och hittat en lucka i kalendern :)

Nathalie

Jag tycker den första var snygg. Jag funderar också på vad ja ska göra när ja ska till frissan på lördag! Jag har aldrig testat att tona hemma är det svårt?

ME&MY

Snälla snälla välj frisyr nr 2! Jag hade en sån bob för ca3-4 år sedan. apsnyggt och sostifikerat bara så att du vet! APSNYGGT! >MEN ganska mkt jobb, du får föna/platta var 3 dag beroende på hur ofta du tvättar håret och det krävs att du håller efter och klipper dig var 6:vecka annars ser man för sorglig ut, ärligt alltså DET fulaste som finns är en ovårdad page, man kan aldrig dölj med en snygg slarvig knut elr så.,,



VÄLJ NR 2 du kommer att passa i det!!Bild nr 1 kommer att se 80 ut på oss vanliga dödlingar..