Fredag med play-do och muffinsbak

Ursäkta för min dåliga uppdatering här på bloggen.
Har inte kännt mig på topp direkt,men nu mår jag bättre och jag känner mig lugn igen:)
Att stressa är inte nyttigt.

I förrgår kom ialla fall svärföräldrarna förbi på middag innan deras flyg tog dem vidare utrikes :)
Skönt med lite värme.

Engla var ute med farmor och gjorde snölycktor och snögubbar :)

Ikväll är det mombus disco som gäller för Alexandra,så igår var vi och köpte en ny fin outfit:)
Hon kommer bli sååå fin och hon ska gå med bästisen.


Nu ska jag fortsätta här hemma med att dega med Engla;)sen hoppas jag på att nova ska sova lite oxå:)




Fina småtårtor :)



Koncentrerad när man bakar cupcakes;)


Vi hörs senare ha en toppenfredag.

Therese

så sött! Bra att pyssla. Hoppas ni får en fin fredag. Här hemma är vi jättetrötta. kram

vintageRetroPrinsessa

snacka om at se koncentrerad ut :)



Ha det finast