Frukt och grönt ska göra mitt liv skönt.

Innan jag går och lägger mig för natten så brukar jag oftast ta ett glas vatten eller två.
Jag ställde mig vid köksfönstret och filosoferade lite;)ingen aning vad jag tittade på men fick då syn på en vit matkasse liggandes i vår syskonvagn utanför fönstret.
Hade grannen kommit förbi med en påse äpplen igen?nääää det kan jag väl inte tänka mig?
Hade vi glömt matkassen där?nej vi handlade ingen mat igår vi handlade hem från mc donald´s.
Hade Björn åkt iväg ändå på kvällen,jag fick tänka lite ;)neeeh inte vad jag vet.

Gick ut i blåsten för att checka läget och där låg en tung kasse med paprika?
Tog in kassen o frågar Björn om han hade handlat grönsaker?
Inget svar ,han lever i sin filmvärld och hör inget.

När jag öppnade påsen så förstår jag vem som varit här:)

Määäää Thimmy skulle ju på anställningsintervju här i närheten och vi var ju inte hemma då han dök upp.
Men den lillrackaren sa inget om att han lämnat över en grönsakskasse åt oss:)

Jag som varit sååå sugen på avokado hela kvällen,e det inte märkligt?





Gissa om det blir hallon o blåbär till frukost:)nyttigt värre och så mumsigt.

Alltid lika uppskattat då Thimmy får ta med frukt o grönt från jobbet hem till sin slitna gamla mamma:)


Tusen tack finaste:)

Visst har jag en underbar son? 

vintageRetroPrinsessa

vilket sammansträffande åt såna blåbär i går hahhahahahahhahahah :)



Vilken underbar son du har :)

drukt vem tackarnej till det musm fillibabba :)



Kram fina du