Söndagkväll



Har hoppat upp i soffan med laptop och samtidigt är tv:n på i bakgrunden med Ensam mamma söker.
Tycker det är ett rätt så charmigt program med alla törstiga kärlekshungriga personer:)Tjejerna är jättefina o trevliga.
Däremot har jag svårt för bonde söker fru har aldrig gillat det programet.
Mest pinsamt.


Har ätit farsdag tårta som Alex och Engla gjorde tillsammans;)Men det fick bli en liten bit så inte min mage ska krångla igen:( har så förbannat ont i magen emellanåt,svider som attans och jag vet inte vad det är.
Häromdan fick Björn vända hem från jobbet för jag hade så ont,orka inte ens ta mig till dagis med Engla och Nova stog och drog mig i benen.
Det är inte alltid lätt;)
Men det går säkert över när stormen lagt sig.


mysfaktor, tyvärr är inte brasan igång men en massa tända ljus har vi dock allt;)

ME&MY

Nä hujha, mamma söker, vilket skit att ställa upp på i teve!? Vilket super mys du ordnat, för visst var det inte din man som tände ljus? Jag tjetar ofta på M, varför kan inte DU göra sånt nån j*vla gång?! Han "tänder" bara när det är snusk på gång! Daah! =/