Det känns lite tomt men hälsa till mamma oxå.

Tack för gåvan av kärlek,
Nu kan du dela upp ovan.
Ni har sagt många saker att säga.
Allt i ett vårdande sätt.
Du såg alltid bra i alla,
Oavsett vad de gjort.
Du var alltid den som vi alla kunde luta sig mot.
Även om det måste ha känts som en ton.
Du var alltid styrkan i familjen.
Nu måste vi låta dig vila lugnt.
Som vi säger adjö,
som tårar rullar ner våra ögon.
Jag vet din plats i himlen har en bra utsikt.
Eftersom du säger Gud,
Jag måste hålla ett öga på några.
Jag vet att du alltid kommer att finnas i våra hjärtan och sinne.
Så morfar,
Jag måste gå, men jag glömmer aldrig du är en av ett slag.



Denna dikt ska läsas upp i kyrkan på torsdag,bästa finaste morfar du är så saknad i mitt hjärta.




anneli

Va fint. Mina tankar är hos dej imorrn.

Kramar

ME&MY

Vackert! Det gör ont att mista någon nära man kan försöka lindra sorgen med alla fina minnen, sånt man gjort tillsammans allt skoj, tänka på sånt man skrattat åt, allt kul man haft. .. styrke kram till dig gumman!

Fröken Isakson

Så vackert. kramar

Veronica

Fint skrivet, tänker på dig idag!



Kram kram!

britta Bloggar

Åh vad vackert! Hoppa det blir fint!

Anna

Vilken vacker dikt! Tänker på er och hoppas att det blir bra.



Kram kram

Nathalia

Hej Petra!

Jag beglagar sorgen.

Kram/N