Tjej weekend

För ca två månader sedan kom det en trevlig men dock hemlig inbjudan till mig:)
Det var från mina vänner i övik.
Vad som stog i brevet var att de skulle komma till en stad nära mig och att de ville fira  mina sista dagar som 30 åring tillsammans med mig,så jag skulle göra mig beredd morgonen den 27 november då det vankas ett dygn av shopping,god dryck och trevligt sällskap,dock utan man och barn.
Tandborsten skulle packas då övernattning ingick;)

Att få komma ut och ha trevligt och få känna sig som JAG var helt underbart.
Har inte varit utanför dörren sedan Engla föddes för tre år sedan så det var underbart och roligt att få se nattlivet igen:)inte en droppe alkohol på fyra år:)
Men vi tog det lugnt och vi hade så mysigt.

Jag är så jäkla glad att just de här två personerna finns i mitt liv:)Ni e helt enkelt BÄST.

Vi började morgonen på hotellet där jag överlämnade min packning;)
Det blev skål och bubbel,sedan fortsatte vi in i shoppingdjungeln i storstockholm.



NK :S gigantiska julpiff.


Johanna och Anneli på NK.


Kvällens middag blev grekiskt;)


Johanna med ett glas vitt:)

Efter middagen så hade Johanna lite brådis,tyckte hon hade lite ovanligt stor koll på klockan hela tiden:)
Nja nu skulle vi visst vidare....


Stötte på den här mannen:) som är min bror.

Vi kom till hamburger börs och där blev jag glatt överraskad av att tjejerna beställt en föreställning med R.E.A
SÅ jäkla roligt:)

Tjejerna hade inte en susning om att min bror jobbade på börsen så det blev en glad överrskning att få se honom oxå haha,självklart ville brorsan bjuda på cider innan vi skulle tillbaks på hotellet för att snusa gott i varsitt hotellrum.

Vilken underbar kväll,hade önskat att jag var liiite piggare bara men med tanke på omständigheter med en liten Nova som håller igång på nätterna och varit sjuk så är det nog förståligt:)
Nästa gång då blir det klackarna i taket in på småtimmarna eller hur?


Girls night out....

Tack tjejer för en oförglömlig helg.





Therese

så kul att komma iväg! Förstår att du är nöjd. Hoppas du får sova sött kram

Fröken Isakson

ÅH vad mysigt vännen. Vad härligt med sånna vänner. Kram kram

Anonym

Haha, vad ska jag skylla på som har 2 barn som sover bra om nätterna och klarar sig bra själva men ändå ville krypa i säng i tid! Men jag tycker ändå att vi höll igång länge när vi i den ödsliga huvudstaden nattvandrade hemåt... Undrar fortfarande på hur många som nappar på taxi-erbjudandena... Kram och tack själv för en trevlig helg. Får göra om det någon gång!

Johanna

Mitt namn verkar försvunnit i mitt inlägg tidigare och nu försvann det igen, konstigt!

sandra

Vad skönt att du fick komma ut litegrann! Kram

Anna

Men åhh va kul!! Vad skulle man göra utan sina vänner!



Kram kram

elisabeth

vilka härliga vänner du har.....kram

anneli

Kramar