Välkommen till Alexandra



Håller på att fixa inne på Alexandras rum lite.
Eftersom hon är 10 år och inte leker speciellt mkt längre med dockor o nallar så har vi släöngt in allt sådant till småsystrarna:)

Alex sitter mest framför sin dator eller ritar o leker modell o syr kläder.
Även lite tv tittande o wiie spelande.


Sängen fick hon i present och kommer från Ikea,även påslakan och matta kommer därifrån.



Spegeln köpte vi på rusta.



Gardinerna ska bytas ut mot två vita hissgardiner,skrivbord med stol kanske blir kvar eller så blir det ett vitt från ikea med lådor :)


 Väggarna ska målas vita och ett sängbord ska införskaffas,samt överkast och stjärnkuddar.


Sandra

Vilket fint rum hon har! Alvin har likadan matta, han gillar stjärnorna! Men han ska egentligen ha en grön accent färg i sitt rum hade jag tänkt men det är inte lätt att hitta fina gröna saker överallt :-) Kram!

CiliaH

Snyggt rum! Min tioåring är fortfarande väldigt rosa, hoppas det går öer snart ;)



KRAM

Erika- mamma till två små

fint :-) nu blev jag påmind om att jag måste se till att skaffa en bruka-låda till Ludwig med, Elwira har ju också en rosa ;-9 vit eller svart är frågan.. hmmm :-)



kram!

vintageRetroPrinsessa

super fint rum :)

Gillar stjärnorna :)

Just det där påslakanet har jag önskat mig hihiihi supefint :)



ha det finast

Mia

Så jättefint!!

Anna

Fint hon har det! :)



Kram kram