Varmt om fossingarna och ny vecka


Är på jakt efter sköna/varma skor.



Har blivit lite med bloggandet den sista tiden,har inte varit på bra humör alls,mest tårar varje dag.
Men nu kör vi på ny vecka med nya tag.

Har varit o shoppad med Nova i täby c,gick inte så värst bra men jag kom inte hen tomhänt ialla fall.
Den lille busen vill inte sova och vill inte åka vagn ,hon ska bli buren eller krypa runt eller gå själv.
Men på bussresan hem så slocknade hon till;)förstår inte hur hon orkar.

Nätterna är lika tuffa som förrut så det gäller att jag lägger mig innan 22 varje kväll nu,annars funkar inte min kropp.jag blir rasande,blir väckt minst 8 ggr per natt.
Nu finns det inte mkt kvar i brösten heller så nu borde hon kunna sluta amma självmant tycker jag;)

Men hursom helst så ska jag övernatta på hotell nästa lördag:)Tjihooooo utan man o barn,återkommer mer om det vid senare tillfälle för nu vaknar liten.
Kristin

Vad härligt med en hotellnatt, det är du värd!! Kramkram

Veronica

Förstår att det har varit tungt ett tag... och inte blir det lättare med dessa nätter. Har samma problem just nu faktiskt. Isac vaknar ofta och ska tutta. Börjar bli trött på det här nu!



Sv: Mina grova stövlar kostade 799:- och dom är underbara!



Kram kram!



Nathalie

Dom där vinterskorna var ju snygga. vart e dom ifrån?