Vi har höstlov




Barnen busar och bråkar och river hela huset :)
precis som det ska.

Äntligen tittar solen fram :)

Måste ut på en solpromenad men funderar på vilken vagn vi ska ta,det brukar alltid sluta med att ha Nova i bärsele och Engla vill gå,så det blir nog emmaljungan.Men jag lär mig aldrig!

Har rensat i röran här i hallen idag ,blir galen när jag inte hittar det jag söker.

Kaos kaos kaos e bara förnamnet



Man har alltid ngt att göra :)
Men allt e bortplockat nu skööönt.

Nu gnälls det igen så nu måste jag ut innan jag slutar höra vad jag tänker o skriver

ha en underbar måndag!

Kristin

Paketet kom fram!! Tack för den fina presenten och teckningen, Nova har hängt upp den i sitt rum. KRam

Veronica

Ungefär samma status som hos oss då, ha ha!



Kramar till er!

teddy

Ohh vilken mysig blogg. Kan inte tro mina ögon att du är 4 barns mamma :) Är barn nummer ett verkligen 20 år?

krams