Cellprov och en grillad med bröd tack


Tar hon napp???näää men vi försöker :)


Efter dagislämning i morse tog jag och Nova bussen till mvc,hade tid för efterkontroll;)ja Nova e ju bara 9 månader haha men det har inte riktigt funnits tillfälle förrän nu,vi gjorde ett försök innan Engla fick plats på dagis men att ha med sig två barn till barnmorskan som ska kolla därnere;)nääää jag hoppade ner från gynstolen :)Engla stod med Stora ögon o undra vad vi pyssla med haha nog om det!

Efter det trevliga besöket med min gamla barnmorska som öste fiiiina komentarer över mig hur pigg o fräsch jag ser ut fast jag inte är det så tog jag en snabb shoppingrunda o en grillad med bröd när hungern satte in.

Självklart var min stjärna vaken hela dagen lång,hon hade sovmorgon till 7.50 imorse jaaa förutom alla amningspauser i natt då.
En fjuttig timme e allt hon sovit på dagen heeeeelt otroligt att hon orkar.
Hoppas på att hon ska sova länge nu,men jag vågar inte hoppas på för mkt,jag ska ladda upp med vällingtetran på nattduksbordet så jag kan lura i henne lite käk:)om /när hon vaknar.

Har även surrat med syster i telefon ang dödsannonser o allt allt tråkigt vi måste fixa inför vår morfars bortgång.
Jisses en till lgh att stå o sortera med gaaaaah,
Älskade morfar då :(

Nu står min sambo här o tycker att det är dags för mig att sooooova eftersom jag brukar bli så grinig annars zzzzzzzzzzzz.....god natt då!





Den här tjejen somnade redan innan middagsdax,en utslagen hjälte:)
Hade haft cykelrace med killarna på dagis och gissa vem som vann,jo ingen mindre än våran Engla:)
snabbaste cykelraceungen på dagis.




Lotta

Vilka underbara bilder på dina töser :)

Kram !

Erika

gud så söt nova är!!! hur går det för henne med napp då?



kram

Anna

HaHa! kan se Engla framför mig på de gynbesöket :) Ja det kan ju bli lite tokigt!



Hoppas det reder ut sig ang allt om morfar, usch inge kul det där! Tänker på er!



Kram kram