döskallar VS error i hjärnan


Detta har jag lyxat till med idag :)
Godiset e snart slut o jag mår nästan illa men blev så jäkla sugen på bumbs döskallar o skumbananer.
 ser ni på framsidan av vi föräldrar? varför SOVER inte bebisen?jag har redan läst o inge tips där heller:(

Jag och Nova gjorde ett försök efter 04.00 tiden där och ammade o kom till ro nån timme till.
alarmet ringde o väckte oss 07.00 så nån timme har jag ialla fall sovit höhöh.

Man blir nog lite sinnesjuk av att inte få sova hjärnan hänger lixom inte med (inte annars heller)

Björn tyckte jag skulle ringa till bvc och höra med dem om det inte var någon sjukdom eller infektion som nova bära på?what?jag om någon hade ju upptäckt om hon har ont el nåt,hon är ju världens piggaste gladaste bäbis.
som bara inte vill sova.

Självklart har jag ring till bvc men inte så mkt råd där heller då men att amningen är boven i dramat kanske,ENgla var ju ganska så lik med att snutta sig till sömns o krångla om nätter men inte så här som nova.

Sen är hon inne i den här FASEN :)haha jag skrattar åt alla faser helvete finns det ingen mammafas oxå,varför får inte jag gnälla o vara sur?En mamma ska alltid vara på topp med Bra humör NOT.

Nee ikväll blir det min sambo som tar över nattning jag ger flaska o ammar och vaknar hon efter en tim el tre så får han rycka in och de andra syskon kommer att vakna men så får det bara bli.
Annars drar jag till västindien och gifter om mig (jag är inte gift ens)

Nu ska jag laga kvällens middag som blir kycklingsallad(enkelt o nyttigt)för jag och barnen ska åka till andra sidan stan och käka ihop med min morfar som har blivit på tok för snurrig o glömsk(bra då e vi två)
Men han är 90 och jag har inte blivit 40 ännu:)
Men fick order av min syster att hjälpa till lite medans hon är ute på jobb i land och rike.
Barnen tycker det ska bli såååå roligt att få åka till gammelmorfar.


Och önska mig INTE  hoppas du får sova gott inatt då:)haha för det får jag ändå inte.

En sak som är bra med sömnbrist o kluriga bebisar är att man blir lite mer social mot folk man inte känner,jag är blyg i vanliga fall men jäklar vad oblyg man blir på lite udda ställen,idag har jag lyckats berätta för två butiksbiträden på ica hur vi har det haha.
Ja det är nog error i min hjärna;)
Stine

hehe ja de borde de ju göra, skulle jag med gjort om jag var liten hehe, hade en vän vars barn var rädd för den, men det är ju lite ovanligt.

Kram

Anna

HaHa! ja man blir knäpp av för lite sömn. Vi har fått tvärstopp i vår operation för Oliver har blivit sjuk. Suck! Men jag har nog också dragit mig lite för att kämpa eftersom jag är så rädd att han ska väcka Isabella. Men nu behöver jag få sova bättre för att orka och för att alla i fam ska få må bra. Lycka till nu och det kanske är några nätter som kommer att bli riktigt jobbiga men sedan kanske det är över! Håller tummar och tår för att det kommer att funka för er!

Vi kör igång igen när febern är borta.

Ha så mysigt med gammelmorfar!



Kram kram

Erika- mamma till två små

ja herregus det här med bilder sååå mycket man har!! måste också bli bättre på att faktiskt framkalla också...



kram!

Therese

Haha. Man behövde rlätta sitt hjärta ibland... och varför då inte göra det på ica:)



Jag ska iaf hålla tummrna för att er plan för kvällen funkar. För din sambos skull om inte annat, vore ju trist om du flyttade och gifte om dej;)

Veronica

Ska tänka på dig i natt när jag också sitter där och ammar...



Stor kram till dig!

Elin Gabriella

Vardagslyx är ett måste ibland ;)