Fredag


små små steg går vi varje dag :)lite vingligt men snart så.


Fredagen är här och vi slappar framför tv:n
äggen kokar och snart blir det frukost för mig o småtjejerna,skönt med sen frukost på fredag då engla alltid e ledig från dagis.

Engla och jag har bestämt att vi ska gå och handla smågodis inför kvällens fredagsmys.

Helgens planer blir att hänga på låset utanför ikea imorgon bitti,ska köpa överkast till Alex säng och lite värmeljus o ramar sen blir det nog frukost på ikea:)

Sen måste vi hitta en present till broder som fyllt år,ska firas hemma hos syster på söndag:)

nu är äggen klara och det är dags att ta tag i denna dag.
Therese

Mys morgon. Hoppas natten varit ok. Här blev den inget vidare så jag lägger mitt hopp till nästa natt. Vi får besök av vänner från dalarna idag o de stannar hela helgen. Även dom har två barn under 2 år så med 4 småttingar i huset lär det nog inte bli så mycket sömn framöver heller. Jag laddar med kaffe i mängder!:)

Veronica

Jisses, vad duktig hon är!

Ska du gå på mammabloggalan? Jag har bokat!

Skulle vara kul att ses!



Kram!

Kristin

Vad snabbt det går, hon är ju stora tjejen nu. Trevlig helg. Kram

Sandra

Åh så stor hon börjar bli! Kramar

Olivia

Hej!



Vad roligt att du hittade in på min blogg och vill vara med i min tävling! Hoppas att du vill komma tillbaka...



KRAMAR I MASSOR // OLIVIA ♥

Annika - Vildes mamma

Oooh, men titta, hon springer ju snart :-) Söta lilla tjejen! Hoppas ni får en mysig helg och en bra IKEA-shopping :-)

Therese

Hoppas ni fick allt gjort som planerat, här blev det inte alls så men bra i alla fall. kram till dig.

Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

sv; ja men precis! Förstår inte vad man vinner på att ha en negativ inställning till allt. Det mesta blir ju vad man gör det till helt enkelt.

Anna

Oj oj oj va stor er lilla sötnos blivit redan



Kram kram