Godmorgon 03.30

Jepp vad roligt då e vi vakna!
Har nog inte ens somnat,inte många minuter i sträck.
Har ammat men Nova vill inte sova hon ligger vaken.
Provar med välling men de e inte intressant just nu.

FAAAAAN säger jag bara, är less less less........


Dessutom luktar det apa o turk inne i sovrum efter min käre sambo ätit ute på resturang med jobb.
Faaan åt han som stinker arab i hela sovrum då
förstår att nova inte kan sova.

jaja sova får man göra en annangång då.


Therese

Therese

Therese

Förstår att du va less vid den tiden på dygnet. Hoppas nova somnade så att du också fick sova någon timme till innan morgonen.



Kan jag glädja dej lite med att dina mössor är färdiga. Vill du ha någon text på dem?

Johanna

Johanna

Men lilla gumman...hoppas du får krypa ihop en stund under dagen. Förstår dig precis, jag blir världens häxa när jag inte får sova och då handlar det oftast om bara enstaka nätter :-(

ME&MY

Hur luktar arab? Jag var tillsammans med en i 2 1/2 år han luktade alltid gott!? =)

ME&MY

aha, fattar för jag tkr indier luktar curry taskigt men sant jue! =) Ja det är jag i vitt, kaxmajan!